Politica retur
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Astfel, conform legislatiei in vigoare, perioada de returnare a unui produs sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile calendaristice de la:
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul https://www.himalaya.ro
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, sa nu aiba semne vizibile de folosinta sau intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produs deteriorate, lipsa etichetei).
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
Nu sunt acceptate coletele care nu indeplinesc conditiile din politica de retur, si anume:
- Coletele care nu au numarul comenzii trecut pe AWB
- Coletele pentru care nu a fost completat formularul de retur
Ce inseamna retur responsabil?
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data solutionarii cererii de retur.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
Vanzatorul va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxe de transport.
Pentru a returna coletul, contacteaza curierul si expediaza-l la adresa str. Drumul Garii Otopeni nr 58, Otopeni - Ilfov, telefon: 0735.609.360, nu inainte de a verifica daca este ambalat corespunzator conform conditiilor de retur de pe himalaya.ro.
Din motive igienice, lenjeria intima si sosetele nu se pot returna!