Vă mulțumim că ați achiziționat produse de la Himalaya. Ați optat pentru calitate și durabilitate de primă clasă.
Produsele Himalaya sunt supuse unor cerințe stricte de calitate. Cu toate acestea, în cazul oricărei defecțiuni ale materialelor sau de producție a unui produs achiziționat vom repara sau înlocui articolul in perioada de garantie.
Perioada de garanție este de 12 de luni în cazul utilizării comerciale sau profesionale. Perioada de garanție începe să curgă în momentul achiziției de către primul client final. Data relevantă este data de pe factura.
Această garanție exclude daunele cauzate de accidente, utilizarea incorectă, uzura normală, daunele cauzate de incendiu, marginile ascuțite (cum ar fi cramponi, pietre, schiuri etc.) și decolorarea culorilor datorită expunerii UV extinse. Suntem conștienți de faptul că apar daune de această natură și, în astfel de cazuri, garantăm un serviciu de reparații profesionale la un preț echitabil pentru a asigura o utilizare placuta si cat mai indelungata a produsului dvs.
Vă rugăm să rețineți că vom accepta numai articole curate. Îmbrăcămintea trebuie să fie proaspăt spălată.
Himalaya va lua decizia dacă se repară, se înlocuiește sau se restituie prețul de achiziție al unui produs. Pentru a procesa orice cerere de garanție, vă rugăm să aduceți produsul curat împreună cu factura de cumpărare la cel mai apropiat magazin Himalaya.
Echipa Himalaya.ro