Va multumim ca ati achizitionat produse de la Himalaya. Ati optat pentru calitate si durabilitate de prima clasa.
Produsele Himalaya sunt supuse unor cerinte stricte de calitate. Cu toate acestea, in cazul oricaror defectiuni ale materialelor sau de productie a unui produs achizitionat vom repara sau inlocui articolul in perioada de garantie.
Perioada de garantie este de 12 de luni in cazul utilizarii comerciale sau profesionale. Perioada de garantie incepe sa curga in momentul achizitiei de catre primul client final. Data relevanta este data de pe factura.
Aceasta garantie exclude daunele cauzate de accidente, utilizarea incorecta, uzura normala, daunele cauzate de incendiu, marginile ascutite (cum ar fi cramponi, pietre, schiuri etc.) si decolorarea culorilor datorita expunerii UV extinse. Suntem constienti de faptul ca apar daune de aceasta natura si, in astfel de cazuri, garantam un serviciu de reparatii profesionale la un pret echitabil pentru a asigura o utilizare placuta si cat mai indelungata a produsului dvs.
Va rugam sa retineti ca vom accepta numai articole curate. Imbracamintea trebuie sa fie proaspat spalata.
Himalaya va lua decizia daca se repara, se inlocuieste sau se restituie pretul de achizitie al unui produs. Pentru a procesa orice cerere de garantie, va rugam sa aduceti produsul curat impreuna cu factura de cumparare la cel mai apropiat magazin Himalaya.
Echipa Himalaya.ro