REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Tombola Garmin Noiembrie 2023 "
Cumpara de minimum 800 lei si inscrie-te la un super concurs!
Premiul pe care il poti castiga este un ceas Garmin Instinct 2X Solar Flame 50mm(https://www.himalaya.ro/ceas-instinct-2x-50mm-solar-flame).
Campania este valabila atat la achizitiile fizice, din magazine, cat si online, pe himalaya.ro
Tot ce trebuie sa faci este:
✅ Achizitioneaza articole outdoor in valoare de minimum 800 lei din magazinele fizice sau online, pe himalaya.ro
✅ Online: Selecteaza la finalul comenzii casuta cu “Vreau sa particip la concursul Garmin”
✅ In magazinele fizice vei primi un talon de participare, completeaza-l si introdu-l in urna aflata la casa
Campanie promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 17-30 noiembrie 2023
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania promotionala „Tombola Garmin Noiembrie 2023, denumita in continuare „Campania”, este organizata si desfasurata de societatea G.D. ESCAPADE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sectorul 3, str. Logofatul Tautu nr. 66, etaj 2, tel.: +40 723 311.359, e-mail: contact@himalaya.ro, EUID ROONRC: J40/1362/1994, avand C.U.I. RO 6891450 (denumita in continuare „Organizatorul").
(2) Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial, pe care participantii la aceasta Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare „Regulament Oficial”).
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
(1) Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in perioada 17 noiembrie 2023 (ora 10:00:00, ora Romaniei) – 30 noiembrie 2023 (ora 23:59:59, inclusiv, ora Romaniei), denumita in continuare „Perioada Campaniei” cu respectarea prevederilor prezentului Regulament Oficial, prin intermediul magazinelor Himalaya si in magazinul online https://www.himalaya.ro, (denumit in continuare „Site-ul Campaniei”), conform acestui Regulament Oficial.
(2) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei, pe parcursul derularii acesteia, dupa anuntarea in mod public a acestei modificari, conform prevederilor din Sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 4. REGULAMENTUL OFICIAL
(1) Prin participarea la aceasta Campanie participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
(2) Regulamentul Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, prin accesarea Site-ului Campaniei (la adresa https://www.himalaya.ro/termenii-si-conditiile-campaniei-tombola-garmin-noiembrie-2023) accesibil si de pe mobil, sau tableta;
(3) Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in diferite medii online in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate cu si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/ sau completa prezentul Regulament Oficial, precum si dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe, scurta si/ sau prelungi desfasurarea Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare in ziua urmatoare aducerii la cunostinta publicului a modificarilor intervenite, prin publicarea pe Site-ul Campaniei (accesibil si de pe mobil sau tableta) sau prin alte mijloace de informare a publicului.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
(1) Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice cu capacitate deplina de exercitiu, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta in Romania, inregistrati fiscal in Romania, cu varsta minima de 18 ani (toate aceste conditii trebuie indeplinite pana la data inceperii Campaniei), care respecta termenii si conditiile acestui Regulament Oficial, denumite in continuare individual „Participant” si colectiv „Participanti.
(2) Nu au dreptul sa participe la prezenta Campanie persoane fizice autorizate, persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica, angajatii Organizatorului, respectiv membrii de familie ai acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie), rudele si afinii acestor angajati, pana la gradul IV inclusiv.
(3) Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de catre Participanti a prezentului Regulament Oficial.
(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din Campanie orice persoana care nu are dreptul de a participa la Campanie.
SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
(1) Produsele participante la Campanie sunt toate produsele importate si/ sau comercializate de catre Organizator pe teritoriul Romaniei, in magazinele fizice sau magazinul online Himalaya (denumite in continuare individual „Produs participant” sau colectiv „Produse participante”).
(2) La incheierea Campaniei Produsele participante mentionate mai sus isi pierd calitatea de Produs participant la prezenta Campanie, Organizatorul ne mai avand nicio raspundere sau obligatie fata de clientii care achizitioneaza asemenea produse dupa data incetarii Campaniei, sau in afara Perioadei Campaniei, in alte zile decat cele cuprinse in Perioada Campaniei.
(3) Campania se desfasoara in limita stocului de Produse participante disponibile in stocul existent.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Pentru ca un Participant sa poata participa la prezenta Campanie si pentru a avea sansa de a castiga premiul acordat de catre Organizator in cadrul prezentei Campanii, acesta trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
Pentru participantii provenind din magazinul online:
Participarea la tombola este disponibila numai clientilor care au cumparat produse din magazinul online www.himalaya.ro de minimum 800 de lei; acestora, dupa plata comenzii, vor putea bifa la check out casuta prin care este de acord sau nu sa participe la tombola, cu prezentarea link-ului catre regulamentul campaniei.
Pentru participantii provenind din magazinele fizice: Participarea la tombola este disponibila numai clientilor care au cumparat produse din magazinul Himalaya de minimum 800 de lei. Dupa achitarea produselor, cumparatorul va fi directionat de catre vanzatori catre consurs, la fiecare casa de marcat existand o cutie de tombola. Cumparatorul care doreste sa se inscrie la tombola va completa flyer-ul cu date personale disponibil in fiecare locatie si il va introduce in urna impaturit.
Extragerea va avea loc pe 06 decembrie, procesul va fi filmat si anuntat castigatorul in online pe pagina de Facebook si Instagram, a organizatorului, nu inainte de a fi contactat la numarul de pe flyer/la numarul aferent comenzii plasate online, dupa caz.
Se vor extrage si doua rezerve in cazul in care persoana extrasa initial nu raspunde in termen de 48 de ore.
Factura fiscala/ bonul fiscal conexata cu achizitia ce face obiectul Campaniei trebuie sa fie emisa in Perioada Campaniei, mai precis in oricare zi din Perioada Campaniei (17-30 noiembrie 2023), sa ateste achizitionarea Produselor participante conform acestui Regulament Oficial, si sa nu fi fost anterior Campaniei. Factura fiscala trebuie sa fie asociata cu ID-ul comenzii efectuate prin magazinul online.
Participantul trebuie sa aiba in Campanie cel putin o factura fiscala valida cu plata efectuata integral pentru e fi inscris in tombola;
Inscrierea in campanie este valabila doar daca ID-ul generat pentru achizitia produselor Himalaya in valoarea minima stabilita de Organizator, exclusiv in Perioada Campaniei.
Cu o achizitie calificata conform prezentului Regulament, Participantul poate participa in mod valabil in Campanie o singura data.
Pentru a putea beneficia de Campanie, Participantul din cadrul magazinului online trebuie sa-si creeze obligatoriu cont de utilizator cu completarea campurilor aferente.
Dupa indeplinirea conditiei minime si obligatorii de achizitionare produse in valoare de minimum 800 lei, clientul va primi in scurt timp un mesaj de confirmare a participarii la Campanie prin intermediul unui mesaj pe adresa de email, cu textul urmator:
„Ai fost inscris in campania «Tombola Himalaya x Garmin - noiembrie 2023 ». Pastreaza in original factura fiscala/ bonul de casa, pentru validarea finala.”
(2) Un Participant se poate inscrie in Campanie de mai multe ori, insa de fiecare data cu alt achizitie calificata a Produsului/Produselor participante la Campanie. O factura fiscala/ bon poate fi inregistrat(a) valabil(a) o singura data in Campanie, indiferent de numarul sau valoarea Produselor participante achizitionate.
(3) Un Participant unic este identificat prin numarul de comanda . In cazul in care Organizatorul considera in mod intemeiat ca o anumita participare nu a respectat toate conditiile Regulamentului Oficial, are dreptul de a o anula, fara a anunta in prealabil Participantul respectiv.
(4) Un Participant poate avea inscrieri nelimitate valabile in campanie, care independent vor participa la extragerea din 6 decembrie 2023.
(5) Participantii au obligatia de a pastra facturile fiscale/ bonurile in format letric sau electronic, pana la momentul inmanarii premiului, acestea fiind necesare pentru validare in cazul castigului.
In cazul in care participantul declarat potential castigator nu poate prezenta documentul de achizitie in format fizic sau electronic, prin care sa dovedeasca achizitia produsul/produsele participant/e conform prezentului regulament oficial, participantul respectiv nu va fi validat castigator si va pierde orice drept de a solicita acordarea premiului de catre organizator.
(6) Nu vor fi luate in considerare:
Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica oricand, pana la acordarea efectiva a premiului, validitatea datelor transmise, precum si realitatea si autenticitatea facturilor fiscale emise de platforma in Campanie.
(7) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a Campaniei pentru a preveni eventuale tentative de frauda.
SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORULUI
(1) Desemnarea castigatorului Campaniei se va face prin tragere la sorti, ce va fi organizata in data de 06 decembrie 2023, in urmatoarele conditii:
Pentru participantii la tombola, atat din magazinele fizice, cat si din online:
Extragerea va avea loc prin random.org, filmat procesul si anuntat castigatorul in online pe pagina de Facebook si Instagram a organizatorului.
Se vor extrage si doua rezerve in cazul in care persoana extrasa initial nu raspunde in termen de 48 de ore
In cazul in care, din orice motiv, castigatorul extras nu poate fi validat, atribuirea premiului respectiv se va face rezervelor, in ordinea extragerii lor, aceeasi procedura de validare aplicabila in cazul castigatorilor urmand a fi aplicata si rezervelor.
In termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data tragerii la sorti reprezentantii Organizatorului vor informa castigatorul, in intervalul orar 09:00-18.00, prin apel telefonic sau pe email referitor la castigarea premiului oferit in cadrul campaniei, utilizand datele de contact inscrise in contul de client sau pe flyer-ul completat si introdus de participant in urna.
(2) Castigatorul si valoarea premiului castigat de acesta va fi publicat in maximum 30 zile de la data validarii castigatorului, conform legii, pe site-ul www.himalaya.ro, in sectiunea dedicata campaniei. In cazul in care exista premiu neacordat, acesta va ramane in proprietatea Organizatorului.
SECTIUNEA 9. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Premiul oferit in cadrul acestei Campanii este format dintr-un (o bucata) ceas Garmin Instinct 2X Solar Flame 50mm, in valoare de 2.199,90 lei TVA inclus.
(2) Castigatorul premiului oferit in cadrul acestei Campanii nu are dreptul de a primi contravaloarea in bani a premiului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri sau servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiului. Castigatorul premiului este singurul beneficiar al premiului atribuit si nu poate ceda drepturile asupra premiului castigat altor persoane.
(3) Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a Produselor participante la Campanie, costul serviciilor de internet sau de telefonie mobila).
SECTIUNEA 10. VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
(1) Ulterior desemnarii castigatorului Campaniei, potrivit mecanismului descris mai sus, Organizatorul va proceda la validarea castigatorului, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind achizitiilor Participantilor in Campanie, precum si modul de desfasurare a acesteia.
(2) In vederea validarii participantilor pentru inscrierea in tombola si atribuirii premiului oferit, va fi verificata de Organizator indeplinirea cumulativa a urmatoarelor cerinte:
Pentru a putea intra in posesia premiului participantii la campanie trebuie sa pastreze in original (fizic si online), pana la acordarea premiului, acestea fiind necesare pentru validare in cazul castigului.
In cazul in care Participantul declarat potential castigator nu poate prezenta factura fiscala inscrisa in Campanie, in format fizic sau electronic, care sa ateste faptul ca Participantul a achizitionat Produsul/Produsele Participant/e in Campanie, conform prezentului Regulament Oficial, Participantul respectiv nu va fi validat castigator si va pierde orice drept de a solicita acordarea premiului de catre Organizator. Este interzisa reproducerea si falsificarea facturilor fiscale, precum si alterarea, in orice mod, a celor originale.
(3) Castigatorul va fi contactat de catre Organizator in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, la numarul de telefon de pe care l-a furnizat sau pe emailul furnizat.
Pentru a parcurge procedura de validare Participantul va furniza Organizatorului informatiile necesare identificarii si validarii lui, astfel cum sunt precizate mai sus.
In cadrul apelului Participantului i se va solicita:
Trimiterea informatiilor si documentelor necesare validarii se realizeaza prin trimiterea acestora prin email securizat comunicat de Organizator.
Daca Participantul nu trimite prin email, in termen de 3 zile lucratoare, documentele solicitate, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea extragerii acestora.
In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, castigatorul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care ceva este in neregula cu documentele primite, acesta va fi contactat telefonic si rugat sa retrimita documentele.
(4) In cazul in care un Participant desemnat castigator nu poate fi contactat, in cele 48 de ore de la extragere, din motive independente de vointa Organizatorului (daca Participantii nu raspund la telefon, au numere de telefon fictive, nu se afla in aria de acoperire, au telefonul inchis etc.), sau refuza prezentarea facturilor fiscale extrase castigatoare, in copie (pe email sau prin formular electronic), in termenul mentionat in prezentul Regulament Oficial, sau in original, conform solicitarii Organizatorului, se va trece la apelarea rezervelor in ordinea in care au fost extrase.
(5) Acordarea premiilor se va face in urma contactarii telefonice a castigatorului si validarii acestuia, prin intermediul unui reprezentant al Organizatorului, in termen de 15 zile lucratoare de la data contactarii telefonice si validarii castigatorului conform celor de mai sus. Expedierea premiului catre castigator se va face prin curierat.
(6) Premiul va fi predat catre castigator in format electronic, la cererea expresa a castigatorului fiind furnizat si in format letric. In situatia formatului letric, se va incheia un proces-verbal de predare, iar refuzul de a semna documentele ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre castigator conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului. Datele personale ce vor fi completate pe procesul verbal de predare - primire a premiului sunt: nume, prenume, valoarea cardului, data emiterii si data expirarii , precum si semnatura.
(7) Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiul daca Participantul desemnat castigator si/sau rezervele nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
SECTIUNEA 11. RASPUNDERE
(1) Prin participarea la Campanie Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze prezentului Regulament Oficial, precum si tuturor cerintelor si deciziilor luate in conformitate cu Regulamentul Oficial de Organizator in toate aspectele legate de implementarea prezentei Campanii.
(2) Organizatorul prezentei Campanii nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii posesori ai unei facturi fiscale considerate invalide conform acestui Regulament Oficial, cu persoanele ce incearca participarea in Campanie in baza unor produse neparticipante, cu persoanele neinscrise valabil in Campanie sau in situatiile unor revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiului ori dupa termenul de revendicare a premiului prevazut in prezentul Regulament Oficial. Raspunderea Organizatorului prezentei Campanii cu privire la acordarea premiului este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
(3) Organizatorul nu isi asuma raspunderea:
(4) Organizatorul nu isi asuma raspunderea si nu va fi parte in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiului. Aparitia sau existenta vreunei dispute sau litigiu referitor la acordarea premiilor nu va influenta principiul potrivit caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament Oficial si care face dovada participarii valabile in Campanie. Din momentul primirii premiului de catre castigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestuia.
(5) Ordinea receptionarii tranzactiilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza aceste tranzactii.
(6) Organizatorul are dreptul de a invalida conturi care contin informatii false ori vadit eronate si care nu indeplinesc conditiile de validare.
(7) Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara achizitiile in Campanie. In cazul in care se observa tentative de frauda, tranzactiile respective vor fi anulate.
(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos sau contrar bunelor moravuri, afecteaza bunul mers al Campaniei.
(9) Organizatorul Campaniei va acorda premiul numai castigatorului care au luat parte la Campanie in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care face dovada tranzactiilor bazate pe ID si factura fiscala in cadrul Campaniei. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta.
(10) Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Campaniei si/sau a Organizatorului ori costurile aferente acestei Campanii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv din randul Participantilor orice persoana care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei. Incercarea de frauda va rezulta in descalificarea respectivului Participant pentru intreaga Perioada a Campaniei si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi niciun premiu. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere angajarea raspunderii respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 12. INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(1) Informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu desfasurarea acestei Campanii sunt prevazute la Anexa 1 a acestui Regulament Oficial.
(2) Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu aceasta Campanie se pot depune conform indicatiilor din Anexa 1.
SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE
(1) Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiul oferit, cu exceptia impozitului pe venit cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din premii cu o valoare mai mare de 800 de lei, impozit pe care Organizatorul Campaniei se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa-l transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal. Organizatorul va intreprinde toate demersurile si va depune toate documentele necesare, respectiv va efectua toate platile in acest sens.
(2) Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.
SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA
(1) Forta Majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de catre Organizator si care ii impiedica pe acestia sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
(2) Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului Oficial sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligatia de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora, nici de a modifica orarul de desfasurare ca urmare a aparitiei unui eveniment de forta majora. Organizatorul nu raspunde nici pentru situatia in care castigatorul nu poate beneficia efectiv de premiu din cauza unor evenimente de forta majora.
(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei prin publicare pe site-ul Organizatorului sau prin alte mijloace de informare a publicului.
SECTIUNEA 15. LITIGII
(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Galati.
(2) Eventualele sesizari sau reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre G.D. ESCAPADE SRL, la adresa din Bucuresti, Sectorul 3, str. Logofatul Tautu nr. 66, etaj 2, sau prin e-mail la: contact@himalaya.ro, in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data publicarii finale a castigatorului validat. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio sesizare/reclamatie.
(3) Eventualele sesizari sau reclamatii vor cuprinde in mod obligatoriu:
(4) Sesizarile si reclamatiile se vor solutiona in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii.
(5) Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu expeditorii unor eventuale sesizari si/sau reclamatii, care sunt in mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului lor repetitiv.
SECTIUNEA 16. ERORI / FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE
(1) Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma raspunderea pentru facturi fiscale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate, ilizibile, care contin stersaturi, cat si orice imitatie prin orice metode) sau care nu se supun conditiilor prezentului Regulament Oficial si nici nu va acorda/ inmana premiul pe baza unor astfel de facturi fiscale. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio cauza care nu se datoreaza culpei lor exclusive si care ar putea afecta dreptul de participare la aceasta Campanie.
Prezentul Regulament Oficial a fost semnat intr-un exemplar original, care va ramane in arhiva Organizatorului pentru perioada stabilita prin legislatia aplicabila, astazi, 16.11.2023
G.D. ESCAPADE S.R.L.,
ORGANIZATOR
ANEXA nr. 1
la REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Tombola Gamin noiembrie 2023"
Campanie promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 17-30 noiembrie 2023
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate de catre:
Societatea G.D. ESCAPADE S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, Sectorul 3, str. Logofatul Tautu nr. 66, etaj 2, EUID ROONRC: J40/1362/1994, avand C.U.I. RO 6891450 (denumita in continuare „Organizatorul” sau „Operatorul”), persoana juridica romana, in calitate de operator de date.
Responsabilul nostru cu protectia datelor (DPO) poate fi contactat pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele lor cu caracter personal prin telefon la numarul +40 755 3050.270 sau prin e-mail la dpo@himalaya.ro.
In cadrul Campaniei, Organizatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal, pentru organizarea Campaniei si acordarea premiilor, potrivit acestui Regulament: A. Pentru Participantii la Campanie vor fi prelucrate:
- nume, prenume, numarul de telefon, email, data si numarul facturii fiscale, ID-ul comenzii;
- copia integrala a facturii fiscale cu care a fost efectuata tranzactia castigatoare in Campanie, adresa de livrare a premiului; semnatura (necesara la semnarea procesului verbal de predare-primire premiu); codul numeric personal = CNP-ul, (in vederea indeplinirii obligatiilor privind declararea, retinerea la sursa si plata impozitelor aferente, prevazute de Codul Fiscal), calitatea de castigator si premiul castigat.
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Organizator, in vederea:
(i) desemnarii, contactarii si validarii castigatorilor;
(ii) promovarii Campaniei in social media si a alte medii de publicitate;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
Datele vor fi prelucrate:
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Organizator vor fi dezvaluite Imputernicitului, precum si autoritatilor, in masura in care este necesar pentru respectarea obligatiilor legale de catre Organizator.
De asemenea, datele personale vor mai putea fi dezvaluite, numai in masura in care este necesar, urmatoarelor categorii de terti:
Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitie informatiile personale ale Participantilor, in temeiul paragrafului de mai sus, sunt limitati (prin lege si prin contract) cu privire la modul in care pot folosi datele. Organizatorul se asigura ca orice terti, carora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal, sunt supusi obligatiilor de confidentialitate si securitate in acord cu prezenta nota de informare si legislatia aplicabila (pentru evitarea dubiilor, acest lucru nu se poate aplica acolo unde divulgarea nu este o decizie voluntara).
Cu exceptia celor detaliate mai sus, Organizatorul nu va divulga vreunui tert vreo parte din datele personale prelucrate in legatura cu Campania, fara a anunta persoanele vizate, sau, daca este cazul, fara a obtine in prealabil consimtamantul acestora.
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de catre Operator si/sau Imputernicit timp de 5 ani de zile de la incheierea Campaniei. Dupa trecerea acestui termen, datele vor fi distruse, acestea nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Campania „Tombola Garmin noiembrie 2023".
Datele cu caracter personal ale castigatorului vor fi stocate de catre Organizator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a fost atribuit premiul.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/ distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand imputernicitilor sai obligatii similare.
Numele castigatorului publicat pe site-ul www.himalaya.ro va fi mentinut public pentru o perioada de 30 de zile.
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Participantii beneficiaza conform legii de urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal : persoanele vizate pot solicita informatii legate de datele personale pe care Operatorul si imputernicitii sai le detin despre acestea, inclusiv informatii legate de categoriile de date prelucrate, pentru ce sunt folosite acestea, si cui sunt divulgate aceste date, daca este cazul.
La cerere, persoanelor vizate le poate fi oferita o copie a datelor personale prelucrate in legatura cu Campania. Daca sunt solicitate mai multe copii ale datelor personale, Operatorul isi rezerva dreptul de a percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative.
(ii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal : persoanele vizate pot obtine rectificarea datelor personale pe care le Operatorul si/sau imputernicitii le prelucreaza in legatura cu Campania. Operatorul si imputernicitii depun eforturi rezonabile pentru a mentine datele personale corecte, complete, actualizate si relevante, pe baza celor mai recente informatii de care dispun; (iii) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal : persoanele vizate pot solicita stergerea datelor personale prelucrate de Operator sau imputerniciti in legatura cu Campania. Operatorul si imputernicitii trebuie sa se conformeze acestei solicitari, daca:
(iv) dreptul la restrictionarea prelucrarii : persoanele vizate pot obtine restrictionarea prelucrarii datelor personale, in cazul in care:
(v) dreptul la obiectie : persoanele vizate pot obiecta – in orice moment la prelucrarea datelor personale din motive legate de situatia acestora particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul persoanei vizate ci pe interesele legitime ale Operatorului sau ale unei terte parti. In acest caz, datele personale nu vor mai fi prelucrate, cu exceptia cazului in care: (i) Operatorul poate dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Persoanele vizate, care obiecteaza la prelucrare, sunt rugate sa specifice daca doresc, de asemenea, ca datele personale sa fie sterse.
(vi) dreptul la portabilitate a datelor: persoana vizata poate solicita transferul datelor prelucrate in temeiul consimtimantului sau in executarea unui contract, catre ea insasi, sau, daca este fezabil din punct de vedere tehnic, direct catre un alt operator;
(vii) dreptul de a depune o reclamatie: persoanele vizate pot depune reclamatii la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal prin intermediul procedurii disponibile pe site-ul ANSPDCP, www.dataprotection.ro.
(viii) De retinut :
Perioada de timp: Termenul de raspuns pentru solicitarile persoanelor vizate este de 30 de zile, ce poate fi prelungit, in cazul unor motive specifice legate de anumite cerinte legale sau de complexitatea cererii, cu o perioada suplimentara de inca 30 zile.
Restrictionarea accesului: In anumite situatii, accesul la toate sau o parte a datelor personale poate fi restrictionat din cauza unor cerinte legale. In cazul unui astfel de refuz cu privire la cererea de acces, vor fi comunicate motivele refuzului.
Imposibilitatea identificarii: In anumite cazuri, persoanele vizate nu pot fi identificate in baza elementelor de identificare furnizate in cerere. In astfel de cazuri, daca persoana nu poate fi identificata drept persoana vizata, Operatorul nu poate da curs solicitarii respectivei persoane, cu exceptia cazului in care ofera Operatorului informatii suplimentare care sa permita identificarea.
Exercitarea drepturilor: Participantii isi pot exercita drepturile mentionate anterior fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Organizatorului sau DPO-ului acestuia, utilizand datele de contact prezentate in preambul.
Organizatorul implementeaza masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Organizatorul va impune oricaror imputerniciti obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. In procesul de furnizare a datelor cu caracter personal catre Organizator si Imputerniciti, informatiile personale pot fi transferate de catre persoanele vizate prin internet. Desi Organizatorul depune eforturi sustinute pentru a proteja informatiile personale ce ii sunt puse la dispozitie, schimbul de informatii prin intermediul unei conexiuni la internet nu este 100% sigur. Prin urmare, Operatorul nu poate garanta securitatea informatiilor personale transmise prin internet. Odata primite aceste informatii, Operatorul va utiliza proceduri stricte si metode de securitate pentru a impiedica accesul neautorizat la acestea.
Organizatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial oricand pe durata desfasurarii Campaniei, in cazul in care identifica masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata cu 24 de ore in prealabil in pagina dedicata campaniei pe site-ul www.himalaya.ro, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulamentul Oficial al Campaniei.
Datele personale ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului European nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.