Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
1. Creeaza-ti cont de client/Logheaza-te in contul de client.
2. Citeste termenii si conditiile in care se pot returna produsele.
3. Completeaza formularul de retur si trimite produsul la adresa: Strada Drumul Garii Otopeni nr 58, Localitate Otopeni - Judetul Ilfov.
4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul comenzii (de forma Comanda nr. XXXXX).
5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
6. Rugam restituirea cutiilor pentru incaltaminte in stare intacta.
Nu sunt acceptate coletele care nu indeplinesc conditiile din politica de retur, si anume:
- Coletele care nu au numarul comenzii trecut pe AWB
- Coletele pentru care nu a fost completat formularul de retur
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.
Pentru a returna coletul, contacteaza curierul si expediaza-l la adresa str. Drumul Garii Otopeni nr 58, Otopeni - Ilfov, telefon: 021-555.68.87, nu inainte de a verifica daca este ambalat corespunzator conform conditiilor de retur de pe himalaya.ro.
Din motive igienice, lenjeria intima si sosetele nu se pot returna.
Echipa Himalaya.ro