Aici am postat cele mai frecvente întrebări puse de clienţi. Dacă nu găseşti răspuns mai jos la întrebarea ta, scrie-ne sau ia legătura cu noi prin altă modalitate.
Întrebări legate de cumpărături
Am plasat o comandă în câte zile îmi ajunge?
• Timpul estimat pentru livrarea comenzilor este de 2 zile lucratoare. O zi pentru pregătire, iar livrarea se face a 2-a zi de la lansarea comenzii. În cazul în care intervine vreo întârziere, aceste termene se pot decala.
De ce mi se spune după 1-2 zile că produsul comandat nu mai este disponibil, când a fost pe site și l-am comandat ?
• Sistemul nostru se actualizeaza din 6 în 6 ore. În cazul în care un produs se vinde, dureaza câteva ore până dispare de pe site.
• Produsul poate fi într-o comandă anterioară care nu s-a facturat încă.
• Poate fi eroare de stoc.
Am plasat o comandă și nu primesc nicio veste. De ce?
• Dupa lansarea comenzii primiti un mesaj automat de receptionare a acesteia de catre noi. Luăm legătura cu clienții doar dacă este cazul. Dacă nu te-am contactat, comanda ta este în regulă, doar se întârzie din ceva motiv legat de logistică.
• După plasarea comenzii se inițiază transferul produselor din magazine în centrul logistic. Dacă produsele se află într-un depozit și nu se pot regăsi din prima, apoi intervine timpul de transfer, după care se expediază comanda.
Nu am primit e-mail de confirmare a comenzii. Ce poate fi cauza?
• După cumpărături şi înregistrare întotdeauna trimitem un e-mail de confirmare. Dacă nu primeşti un asemenea e-mail, te rugăm scrie-ne sau ia legătura cu noi prin altă modalitate.
Pot comanda şi în alte ţări decât România?
• In acest moment prin intermediul magazinului online vindem si expediem doar pe teritoriul Romaniei
Ce posibilităţi de plată am la dispoziţie?
La ora actuală expediem comenzile cu plata ramburs. Oferim posibilitate pentru plata prin virament bancar, la cerere. Plata prin virament se face după emiterea facturii.
Facilitatea de plată cu card bancar încă nu funcționează. Lucrăm la introducerea acestei posibilități.
Am comandat produsele, dar de ce mi se spune că nu se pot livra?
• Acest lucru se poate întâmpla în cazul în care din produsul pe care îl comanzi mai avem doar o singură unitate.
• Se poate întâmpla să fie eroare de stoc.
Te rugăm să iei în considerare, că stocurile noastre se pot modifica de la un moment la altul. Sistemul permite comandarea unui produs aflat în stoc, care se află în comandă lansată anterior. Lucrăm încontinuu la îmbunătățirea afișării stocurilor, dar în cazul în care se întâmplă așa ceva, ne cerem scuze în prealabil!
Nu îmi potrivesc produsele ca mărime sau croi, ce e de făcut?
În cazul în care ai comandat ceva de la noi și nu ți se potrivește sau nu îți place, îți schimbăm produsul sau îți returnăm banii. Te rugăm să urmărești pașii ghidului pentru schimb si retur*.
*Plata transportului de retur întotdeauna este suportată de cumpărător!
Am comandat ultimul produs și nu îmi este bun, ce e de făcut?
Se poate întâmpla să comanzi ultima bucată sau pereche dintr-un anumit produs și nu putem să îți oferim la schimb o mărime mai mare sau mai mică. În acest caz, te rugăm să alegi orice alt produs, îți credităm suma respectivă pentru o comandă nouă. Comanda de schimb o poți lansa prealabil returnării produsului. La retunare stornăm produsul de care nu ai nevoie și facturăm produsul din comanda nouă*.
*Plata transportului de retur întotdeauna este suportată de cumpărător!